niedziela, 19 stycznia 2014

Kurs na nietypową kartkę + kartki na Dzień Babci i Dziadka



Witajcie:)
Dziś chciałam Wam pokazać kurs na nietypową kartkę:)

Potrzebujemy:
-karton wizytówkowy A4
-nożyczki/nożyk
-linijkę
-klej/taśmę dwustronną
-dowolne materiały do ozdobienia kartki

Kartkę A4 dzielimy następująco:
- 16cm x 11cm - tył bazy
- 11cm x 5cm - przód bazy
- 16,5cm x 5cm - potrzebujemy 4 pasków

Paski bigujemy co 5,5cm i zaginamy do środka

Następnie przyklejamy pierwszy pasek do bazy, przykładając brzeg paska do brzegu kartki




Z kolejnym paskiem postępujemy w ten sam sposób
Przyklejamy trzeci pasek - sklejamy razem ich zewnętrzne części jak na zdjęciu,

Tak samo postępujemy z czwartym paskiem :)
Po sklejeniu wszystkich części powinniśmy otrzymać taką formę kartki:



W końcowej fazie robienia kartki smarujemy klejem 2 pozostałe cześci paska


Na przód przyklejamy prostokąt: 

 Nasza kartka jest już gotowa:)

Zostaje tylko ozdobienie jej:)

Przycinamy ozdobny papier do rozmiarów:
* 10,5cm x 16cm - 1 sztuka
*10,5cm x 11cm - 1 sztuka
* 10,5cm x 4,5cm - 1 sztuka
* 5cm x 4,5 cm - 16 sztuk
Dodajemy ulubione dodatki i gotowe :)
Tak prezentują się moje kartki po ozdobieniu:)
Do pierwszej wykorzystałam piękny papier Magicznej Kartki - Rafa kolorowa




Dodatkowo z tyły wykonałam kieszonkę na życzenia







Mam nadzieję, że kurs jest czytelny i przypadnie Wam do gustu :)
Jeśli zdecydujecie sie na wykonanie takiej kartki podlinkujcie je tutaj i podajcie źródło ;)
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Wspaniała pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa forma kartki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra pomysł troszkę jak rameczka:)) ślicznie ozdobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka:) Kursik rewelka, na pewno skorzystam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystałam z kursu :-))) Pomysł świetny i daje możliwości stworzenia kartek na każdą okazję . Dziękuję za podzielenie się pomysłem z nami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bardzo czytelny, nawet dla takiego nowicjusza jak ja:)
    dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń